Proszę o kulturę, uzasadnioną krytykę, szczere opinie. To wszystko z mojej strony, dziękuję i życzę miłej lektury...

wtorek, 19 lipca 2011

Powitanie

To będzie mój pierwszy blog o SK oraz na Bloggerze. Dlatego każdego kto kiedykolwiek będzie to czytał - proszę o wyrozumiałość, ponieważ jak na razie nic nie rozumiem z grafiki, taka czarna magia jak  dla mnie xd.

Będę tu umieszczać w każdą sobotę kolejną część mojej historii.  ( jestem już o 10 rozdzałów do przodu :D ) Będzie to ciąg dalszy Króla Szamanów, tyle że pozmieniam niektóre wątki jak i fakty na rzecz mojego opowiadania oraz mojej wyobraźni, którą obiecuje trzymać na wodzy :D Chciałam też uprzedzić że piszę to opowiadanie dla siebie, ponieważ wątpię by ktoś to czytał xd;
Najważniejsze informacje na temat mojego opowiadania:
1. W moim opowiadaniu bohaterzy mają po 17 lat nie 14. Chodzi mi o to by byli po prostu starsi, a nie chce rozpoczynać akcji 2 lata później.
2.  Akcja rozpoczyna się miesiąc po przerwanym turnieju.
3. Nie wzoruje się na mandze.
4. Wszystkie relacje międzyludzkie, jakie różnić się będą są zmienione bo ja tak chce :D

Dzisiaj zamieszczę pierwszy rozdział a drugi pojawi się w tę sobotę :D
Pozdrawiam,  Izzie

1 komentarz:

  1. O, fajnie, że tu trafiłam. Co prawda najpierw skomentowałam pierwszy rozdział, ale może trafisz na ten komentarz.
    To sporo wyjaśnia. Dziesięć rozdziałów do przodu? Łał! Masz u mnie ogromnego plusa! Sama mam z siedem, osiem do przodu. Fajnie tak, nie? ;-)
    Podoba mi się, że ładnie tu wszystko wyjaśniłaś. 17 lat, powiadasz? Hm, faktycznie tak jest wygodniej ^^ Podoba mi się.
    Ogólnie fajnie, że ładnie wypunktowałaś podstawowe informacje. Super. Naprawdę mnie intrygujesz, bo z tego bloga może wyjść coś bardzo, bardzo ciekawego. Liczę na to ^^

    OdpowiedzUsuń